- Nopeat toimitukset
- Turvallinen osto
- 14 pv avoin osto
Tuotteen kuvaus
do88 esittelee ylpeänä sisääntuloputki-järjestelmän Toyota GR Supra 3.0 A90 (MK5) ja BMW Z4 M40i -autoille, suunniteltu korkeille tehotasoille!
Suodatus, ilmavirtaus ja lämpö ovat avaintekijöitä suunniteltaessa uutta sisääntuloputki-järjestelmää ahtamisella varustetulle moottorille.
Meidän do88 sisääntuloputki-järjestelmämme on kehitetty tarjoamaan turbolle hyvä suodatus, parannettu ilmavirtauspolku samalla kun pidetään sisääntulolämpötilat alhaisina. Eräs suunnittelun haaste B58 Gen 2 sisääntuloputki-järjestelmässä on sijainti; se on aivan pakosarjan vieressä, joka nopeasti lämmittää tämän kohdan moottoritilassa.
Korkeat ilman sisääntulolämpötilat ovat haitallisia moottorin suorituskyvylle, koska turbo joutuu rakentamaan painetta kuumalla, vähemmän tiheällä ilmalla. Siksi täysin suljettu sisääntuloputki-järjestelmä on ainoa tapa varmistaa, että IAT-arvot pysyvät mahdollisimman alhaisina. Täysin suljettu järjestelmä kuitenkin aiheuttaa rajoituksen, koska siinä on vain yksi vakio ilmansuodatinkotelo pohjassa vetämässä ilmaa sisään. Kehityksen aikana huomasimme, että järjestelmällä täytyy olla toissijainen ilmansyöttö poistamaan tämä rajoitus. Suljetussa ilmansuodatinkotelossamme on myös lämpösuojus minimoimaan säteilylämmönsiirto pakosarjasta. Varmistaaksemme riittävän ilman määrän suodattimen ympärillä, suunnittelimme suuren 7” ilmansuodatinkotelon, joka tietenkin myös jättää tilaa jäykkyyssalvoille.
Vaihdokkina vakiosisääntuloputkelle suunnittelimme sujuvamman, isomman hiilikuituputken. Se alkaa 105 mm (4,1 tuumaa) halkaisijasta ja kapenee saumattomasti sopimaan turbo sisääntuloon. Sisääntuloputkeen on kiinnitetty iso erikoisvalmistettu ilmansuodatin. Suodattimessa on tiheästi kudottua puuvillaverkkoa erinomaiseen suodatukseen. Se on tietenkin pestävä ja uudelleenkäytettävä optimaalisen suorituskyvyn ja pitkän käyttöiän takaamiseksi.
Järjestelmä tulee muutamassa eri asettelussa. Se on yhteensopiva OE-turbon sisääntulon kanssa - mutta myös do88:n CNC-koneistettujen Turbo-sisääntulojen kanssa. Meidän turbo-sisääntulomme ovat saatavilla kahtena eri versiona, OE:lle tai Pure 800 hybriditurboon. Molemmilla on valtava 89mm (3,5") letkuliitäntä kohti sisääntuloputkea ja niissä on huolellisesti laskettu virtausoptimoitu säde, joka parantaa ilmavirtausta huomattavasti. do88 Turbo-sisääntulon lisääminen poistaa tehokkaasti kaikki pullonkaulat ennen turboa välttääkseen ahtopaineen nousun jopa korkeilla tehotasoilla!
Testit, jotka suoritettiin SuperFlow SF1020 virtauspenkissämme, osoittavat selkeästi tämän valinnaisen Turbo-sisääntulon merkityksen. Imujärjestelmä itsessään tarjoaa merkittävän 15 % ilmavirran lisäyksen. Yhdistettynä do88 Turbo-sisääntuloon (OE Turboa varten), kokonaisilmavirran lisäys on huimat 23 %! Suosittelemme vahvasti tätä yhdistelmää.
Alkuperäinen ilmansuodatinkotelo ja turbosisääntuloputki on suunniteltu elementeillä, jotka minimoi turbon ja ilmansyötön tuottaman melun. Erityisesti tehdasvalmisteinen sisääntuloputki sisältää kaksi äänenvaimenninta varmistaakseen, että turbo toimii hiljaisesti. Sen sijaan meidän sisääntuloputki-järjestelmämme tulee ilman näitä melua vähentäviä elementtejä, mikä mahdollistaa kuuluvamman turbon pyörimis- ja imemisäänen.
Sarja tulee kolmessa versiossa riippuen turbosovellutuksesta:
- Ilman do88 turbon sisääntuloputkea. Sisääntuloputki-järjestelmä yhdistetään OE-muoviseen turbon sisääntuloputkeen.
- Mukana CNC-koneistettu do88 Turbo sisääntuloputki* suunniteltu OE-turbolle. HUOMAA lue*.
- Mukana CNC-koneistettu do88 Turbo sisääntuloputki* suunniteltu Pure 800 turbolaturille. HUOMAA lue*.
* do88 Turbon sisääntuloputki ei sisällä kampikammion lämmityselementtiä, mikä tarkoittaa, että auton kaapeliliitin irrotetaan. Suosittelemme tekemään erikoisvalmistettun säädön välttääksemme CEL (Check Engine Light).
Avaintoiminnot:
- Suuri 105mm (4,1”) erikoisvalmistettu puuvillainen ilmansuodatin, jossa on tiheästi kudottu puuvillaharso.
- Täysin suljettu/eristetty muotoilu, joka varmistaa, että vain kylmää ilmaa syötetään pitämään IAT´s alhaisena.
- Tarkkaan suunniteltu, optimoitu rajoittamattomalle ilmavirtaukselle.
- Optimoitu viritetyille moottoreille, hybriditurboille ja suurille turbosarjoille.
- Lisää ilmavirtausta jopa 24% yhdistettynä valinnaisella do88 Turbo sisääntuloputkella suunniteltu alkuperäiselle turbolle.
- Pienennetty painehäviö ja rasitus alkuperäisiin osiin verrattuna OE-sisääntuloputkeen.
- Parannettu kaasuläppakotelo ja painevaste.
- Sileä muotoilu ilman teräviä tai kovia taivutuksia tai rajoituksia.
- Tuottaa parannetun induktioäänen turboahtimelta ja ohivirtausventtiililtä.
- Yhteensopiva useimpien tulevien modifikaatioiden kanssa, esim. turbo-päivitykset.
- UV- ja lämmönkestävä, korkeakiiltoinen selkeä pinnoite kestävää suojaa varten.
Sopii
Moottori: B58
Vuosimallit: 2020 -
BMW Z4 M40i (G29)
Moottori: B58
Vuosimallit: 2018 -
OE viite / Korvaa
13718635102
13718656983
11618689501
17700-WAA02
17801-WAA01
17881-WAA02
17274-WAA01