do88 Etu vesijäähdytin välijäähdyttimelle, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58)
- Nopeat toimitukset
- Turvallinen osto
- 14 pv avoin osto
Tuotteen kuvaus
Paranna 2021+ BMW G8X M2/M3/M4 suorituskykyä do88 etu-Välijäähdytin Jäähdyttimen avulla, Jäähdytin on suunniteltu optimaaliseen latausilman jäähdytykseen vaativissa ajo-olosuhteissa.
Tausta
S58-moottori on varustettu vesi-ilma-latausilmajäähdyttimellä, joka on yhdistetty etupuolella olevaan lämmönvaihtimeen (vesi Jäähdytin). Tämä Jäähdytin jäähdyttää latausilman jäähdyttimen läpi virtaavaa vettä, joka poistaa lämpöä latausilmasta ennen sen saapumista moottoriin.
S58:n latausilman jäähdytysjärjestelmän haasteet
S58-moottorilla varustettujen autojen omistajat kohtaavat usein nopean Heat-Soak -ongelman latausilman jäähdytysjärjestelmässä, erityisesti radalla ajettaessa. Korkeat imuilman lämpötilat voivat saada ECU:n vähentämään tehoja tai jopa siirtämään auton limp mode -tilaan. Do88 etu-Välijäähdytin Jäähdytin auttaa pitämään lämpötilat alhaalla ja parantamaan autosi luotettavuutta ja suorituskykyä.
Ratkaisumme
Oman do88 Jäähdyttimen suunnittelu alkoi täydellisellä uudistuksella, jossa ensisijaisena tavoitteena oli kestävyys ja suorituskyky. Muovikomponenttien poistamisella ja tukevien alumiinisten päätytankojen, jäähdytin kennon ja CNC-koneistettujen porttien käyttöönotolla, ja varmistamalla, että kaikki on TIG-hitsattu, meidän jäähdyttimemme tarjoaa kestävyyttä ja pitkäaikaista suorituskykyä. Quad pass -suunnittelun käyttöönotto parantaa jäähdytystä, sillä jäähdytysneste kulkee jäähdyttimen kennon läpi neljä kertaa maksimaalisen tehokkuuden saavuttamiseksi.
Mutta do88:n tavoite ulottuu kestävyyden parantamisen lisäksi. Ydin tilavuuden kasvattamisella 39%:lla ja ulkoisen putken alueen kasvattamisella 9%:lla samalla kun integroidaan Quad pass flow jäähdytysnesteelle, do88 jäähdytin menee alkuperäisen tuotteen ohi. Tämä johtaa parantuneeseen jäähdytyskapasiteettiin, mikä parantaa autosi suorituskykyä.
Asennus
do88 jäähdytin on suunniteltu helposti asennettavaksi autosi tehdaskomponenttien kanssa. Mukana tulee erikoisvalmistetut jäähdyttimen kivisuoja suojamaan roskilta. Jäähdyttimemme sopii autoihin, joissa on automaattinen tai manuaalinen vaihteisto, mikä tekee siitä monipuolisen päivityksen kaikille G8X M2/M3/M4 malleille.
Key Features:
- 39% suurempi jäähdytin kenno kuin alkuperäisessä.
- 2-rivinen kenno, joka on 48mm paksu, tämä tarjoaa kasvaneen aktiivisen jäähdytysalueen kokonaiset 9%.
- Quadruple-pass flow, tämä mahdollistaa veden kulkea jäähdyttimen kennon läpi neljä kertaa kahden sijaan kuten alkuperäisessä jäähdyttimessä, varmistaen, että vesi maksimoi kosketuksen jäähdytysalueeseen.
- Hivenen korkeammat jäähdytysripat verrattuna alkuperäiseen, 5mm 4.4 mm sijaan. Tämä varmistaa hyvän ilmavirran moottorin Jäähdyttimeen huolimatta kasvaneesta kennon paksuudesta.
- Kokonaan alumiininen rakenne, kestävillä TIG-hitsatuilla päätytankeilla.
- Kasvanut nesteiden kapasiteetti (1,4 litraa enemmän) optimaalisen lämmön haihduttamisen kannalta.
Sopii
Moottori: S58
Vuosimallit: 2023 - 202X
BMW M3 / M3 Competition / M3 CS (G80)
Moottori: S58
Vuosimallit: 2020 - 202X
BMW M4 / M4 Competition / M4 CSL (G82)
Moottori: S58
Vuosimallit: 2020 - 202X