do88 Ahtoputkisarja, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58)
- Nopeat toimitukset
- Turvallinen osto
- 14 pv avoin osto
Tuotteen kuvaus
Paranna 2021+ BMW G8X M2/M3/M4 suorituskykyä ja kestävyyttä do88 Ahtoputkisarjalla. Tämä järjestelmä on suunniteltu tarjoamaan ylivoimaista kestävyyttä ja parannettua suorituskykyä, varmistaen, että ajoneuvosi toimii huipputeholla!
Tausta
2021 vuoden jälkeen tuotetut BMW G8X M2/M3/M4 mallit on varustettu S58-moottorilla, jossa on Y-muotoinen muovinen ahtoputki. Tämä Y-putki yhdistää molemmat turbolaturit kaasuläppäkoteloon. Kuitenkin korkean latauspaineen olosuhteissa, erityisesti viritetyissä autoissa, alkuperäinen muovinen ahtoputki kamppailee lisääntyneiden lämpötilojen ja paineen kanssa. Tämä voi johtaa halkeamisen riskiin ja potentiaaliseen moottorivahinkoon. Tämä on huolenaihe omistajille, jotka haluavat parantaa ajoneuvonsa suorituskykyä tinkimättä luotettavuudesta.
Ratkaisumme
Ratkaisuna tähän ongelmaan do88 on kehittänyt suorituskykyisen ahtoputkijärjestelmän nimenomaan 2021+ BMW G8X M2/M3/M4 malleille. Ahtoputkijärjestelmämme on 15 % vähemmän rajoittava kuin alkuperäinen versio, mikä parantaa merkittävästi virtausta ja tehopotentiaalia. Se korvaa alkuperäisen, hauraan muovisen valuraudalla valmistetun Y-putken, joka lisää huomattavasti kestävyyttä ja estää kalliita vikoja. Suunnittelu sisältää optimoidut siirtymät rajoitusten minimoinniksi ja ilmavirran parantamiseksi. Käytämme CNC-koneistettuja turbo- ja kaasuläppäsovittimia varmistaaksemme vuotamattoman toiminnan ja suuremman kaasuläppäkotelon pikaliittimen, joka vastaa kaasuläpän sisäistä halkaisijaa. Lisätoiminnallisuutta varten ahtoputkessamme on kaksi 1/8 NPT -porttia metanoliruiskutukseen tai tehopaineantureihin, joille on tarjolla tulpat, jos näitä ominaisuuksia ei käytetä. Testit osoittavat, että ahtoputkemme saavuttaa virtauksen 960 CFM @ 150mbar (2,17psi), tarjoten merkittävän parannuksen OEM:n 835 CFM:iin verrattuna, varmistaen sekä parannetun kestävyyden että suorituskyvyn.
Asennus
Do88 ahtoputkisarja 2021+ BMW G8X M2/M3/M4 malleihin on suunniteltu suoraksi asennukseksi, varmistaen vaivattoman asennusprosessin. Mukana tulee kaikki tarvittavat osat, mukaan lukien silikoniletkut, taivutettu ahtoputki takaturbolta ja valualumiinista valmistettu Y-putki, alkuperäisen ahtoputkijärjestelmän korvaamiseksi. Tämä suunnittelu ei ainoastaan lisää lämmön ja paineen sietokykyä, vaan myös integroituu saumattomasti moottoritilaan. Asennusohjeet on toimitettu prosessin läpikäymiseksi.
Avainomina isuudet:
- Parantaa merkittävästi ilmavirtausta ja tehopotentiaalia verrattuna alkuperäiseen versioon!
- Korvaa alkuperäisen hauraan muovin kestävällä valualumiinilla lisäten kestävyyttä ja estäen kalliit viat.
- Lisää lämmön ja paineen sietokykyä, parantaen ajoneuvon luotettavuutta korkean suorituskyvyn olosuhteissa.
- Saavuttaa virtauksen 960 CFM @ 150mbar (2,17psi), ylittäen merkittävästi OEM:n 835 CFM.
- CNC koneistetut letkuliitännät ja turbo / kaasuläppäkotelon sovittimet.
- Sisältää kaksi 1/8 NPT -porttia metanoliruiskutukseen tai tehopaineantureihin, sekä tulpat käyttämättömille porteille.
- Sisältää kaikki osat alkuperäisen ahtoputkijärjestelmän täydelliseen korvaamiseen.
- Suunniteltu suoraksi asennukseksi, varmistaen vaivattoman asennusprosessin kaikkien tarvittavien komponenttien kanssa.
Sopii
Moottori: S58
Vuosimallit: 2023 - 202X
BMW M3 / M3 Competition / M3 CS (G80)
Moottori: S58
Vuosimallit: 2020 - 202X
BMW M4 / M4 Competition / M4 CSL (G82)
Moottori: S58
Vuosimallit: 2020 - 202X
OE viite / Korvaa
13718054843
13718054842
13628626176
13628637896
13718054840
13718089754
13718054841