Palautusten ja reklamaatioiden käsittely
Takaisin sisällysluetteloon
Alla kuvataan do88:lta ostettuja tuotteita koskevien palautusten ja reklamaatioiden käsittely.
Löydät reklamaatioajat myös alla olevasta taulukosta.
Reklamaatioajat
Reklamaatiotyyppi | Reklamointiaika | Minne reklamoidaan |
Pakkaus näkyvästi vioittunut | Välittömästi tavaraa vastaanotettaessa | Luovutuspaikka PostNord DHL do88 AB |
Piilevä virhe | Kolmen päivän kuluessa | do88 AB |
Puutteellinen sisältö | Kolmen päivän kuluessa | do88 AB |
DHL:n asiakaspalvelun puhelinnumero:
Yritysasiakkaat - 030 45 345
Yksityisasiakkaat - 030 45 346
Kun sinulla on kysymyksiä ja tarvitset apua lähetyksen tilaan, toimitukseen ja noutoihin liittyen.
Puhelun hinta sekä lanka- että matkapuhelimesta soitettaessa:
8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min tai 8,4 snt/min (yksityisasiakkaiden numero), alv 24 %.
Reklamaation do88:lle voi tapahtua seuraavasti:
- Kotisivu: Palautus ja reklamaatiot
- Puhelin: 09 348 98 86
- Sähköposti: info@do88.fi
- “Minun tilini” Kirjaudu kotisivulla omalla käyttäjätunnuksella ja salasanallasi ja valitse
“Palautus” tai “Reklamaatio”
- Tee ilmoitus suoraan toimittajalle (näkyvä vaurio).
- Tee ilmoitus do88 AB:lle
- Ilmoita tilausnumero ja kerro, onko kyseessä palautus vai reklamaatio.
Kuvaile asiasi. - do88 AB hyväksyy tai hylkää palautuksen/reklamaation.
- Jos palautus hyväksytään, lähetä tavarat hyvin pakattuina osoitteeseen:
do88 AB
Skälbyvägen 14
155 35 NYKVARN
SVERIGE