- Nopeat toimitukset
- Turvallinen osto
- 14 pv avoin osto
Tuotteen kuvaus
Päivitä paineputkesi do88:n putkisarjalla!
Tämä sarja sisältää kaikki putket ja letkut sekä välijäähdyttimen sisään- että ulostuloon. Sarja on suunniteltu täydentämään ja parantamaan do88:n suorituskykyvälijäähdyttimen toimintaa, joka sisältää Garrett-ytimen, jonka teho on jopa 1000 hv. Alkuperäisillä paineputkilla on useita tehottomia mutkia eikä niiden suunnittelussa ole optimoitu suorituskykyä. Sarjamme on merkittävästi suurempi ja täysin virtausoptimoitu, minkä ansiosta se virtaa 31% enemmän kuin alkuperäinen!
Sarjamme sisältää suuren 70 mm:n (2 ¾") alumiiniputken kuumalla puolella turbosta välijäähdyttimeen. Putkemme ei ole rajoittavan tasaisen muotoilun, joka löytyy moottorin ja sisäisen pyörätalon väliltä alkuperäisessä putkessa, se on maalattu kauniisti mattamustalla jauhemaalilla, joka antaa tyylikkään ulkonäön ja pitkäkestoisen suojan.
Kylmällä puolella, järjestelmämme poistaa kaksi mahdollista vuotokohtaa. Valettu alumiininen paineputkemme kulkee kaikki tien kaasuläppäkotelosta välijäähdyttimen ulostuloon. Putkessa on valtava 86 mm:n letkuliitäntä välijäähdyttimelle verrattuna alkuperäisen 64 mm:n liitäntään. Tämä liitäntä vastaa sisähalkaisijaltaan do88:n suorituskykyvälijäähdyttimen suurta 80 mm:n letkuliitäntää. Putkessa on myös kaksi CNC-koneistettua 1/8 NPT-liitäntää, jotka ovat täydellisiä esimerkiksi metanolin injektoinnille tai ulostuloille, kuten ahtopainesensoreille.
Kaikki sarjaan sisältyvät letkut on vahvistettu neljällä kerroksella, jolloin ne kestävät suuria ahtopaineita ja lämpötiloja. Letkujen sisäpuoli on porrastettu putkiliitännöissä, jotta letkun ja putken välinen siirtyminen olisi sujuvaa, mikä vähentää tehokkaasti ilmavirtauksen turbulenssia. Letkut toimitetaan vahvoilla letkukiristimillä, jotka takaavat tiiviin ja vuotamattoman kokoonpanon.
Myyämme tätä sarjaa kahtena versiona riippuen siitä, millainen välijäähdytin autossasi on: Yhdessä versiossa on letkut, jotka on sovitettu alkuperäisen koon letkuliitännöille (70 mm), ja toisessa versiossa on letkut, jotka on sovitettu do88:n välijäähdyttimen (ICM-420) suuremmille letkuliitännöille (80 mm).
Ominaisuudet:
- Parempi ilmavirtaus ja vähemmän vastapainetta moottorillesi!
- 31% enemmän virtausta kuin alkuperäinen, 638 CFM @ 150mbar (2.17psi) verrattuna alkuperäiseen 440 CFM.
- Saumaton alumiiniputki Turbo välijäähdyttimeen, päällystetty tyylikkäällä mustalla jauhemaalilla.
- Valettu alumiiniputki, joka kulkee kaikki tien välijäähdyttimen ulostulosta kaasuläppäkoteloon. Putki on huomattavasti suurempi kuin alkuperäinen, ja siinä on kauniisti kaarevat siirtymät. Se myös poistaa kaksi mahdollista vuotokohtaa.
- Kaksi CNC-koneistettua 1/8 NPT-liitäntää, täydellinen metanolin injektoinnille tai ulostuloille esimerkiksi ahtopainesensoreille.
- Erikoisvalmistettu paineletkut, jotka voivat kestää suuria ahtopaineita ja lämpötiloja.
- Erikoisvalmistettu silikoniletku BOV-venttiilille.
- Korkealaatuiset letkukiristimet.
- Yhteensopiva vuoden 2019 ja sitä uudempien autojen kanssa sisältäen adapterin BOV:n kierrätykseen.
- Toimitetaan kaikkien tarvittavien asennustarvikkeiden kanssa.
Sopii
Vuosimallit: 2017-
Moottori: 2.5 TFSI / 400hv / DAZA
Audi RS3 Sportback/Sedan (8Y)
Vuosimallit: 2021-
Moottori: 2.5 TFSI / 400hk / DNWA
Audi TT RS (8S)
Vuosimallit: 2016-
Moottori: 2.5 TFSI / 400hv / DAZA
OE viite / Korvaa
8S0145674C
8S0145674E
8V0145746A
8V0145746B
8V0145745B
8V0145727
8S0145745
8J0145746
07K133066D
07K133066E
07K133066E
07K133066J
07K133066G
07K133066K